You don't have javascript enabled. Please Enabled javascript for better performance.

যান-বাহনৰ গতিবেগ সন্দৰ্ভত মতামত তথা পৰামৰ্শ প্ৰেৰণৰ আহ্বান

Start Date: 02-11-2021
End Date: 25-11-2024

যান-বাহনৰ গতিবেগ সন্দৰ্ভত মতামত তথা পৰামৰ্শ প্ৰেৰণৰ আহ্বান ...

বিতং তথ্য চাওক বিতং তথ্য গোপন কৰক
যান-বাহনৰ গতিবেগ সন্দৰ্ভত মতামত তথা পৰামৰ্শ প্ৰেৰণৰ আহ্বান

যান-বাহনৰ গতিবেগ সন্দৰ্ভত মতামত তথা পৰামৰ্শ প্ৰেৰণৰ আহ্বান লোকনিৰ্মাণ (পথ) বিভাগ, অসমৰ দ্বাৰা জনতাৰ চৰকাৰ মাই গভ অসমৰ সহযোগত পথ সুৰক্ষা সম্পৰ্কত বিভাগটোৰ অধীনস্থ পথসমূহৰ (ৰাষ্ট্ৰীয় ঘাইপথৰ বাহিৰে) ওপৰত সকলো শ্ৰেণীৰ বাহন চলাচলৰ ক্ষেত্ৰত সৰ্বোচ্চ গতিবেগ নিৰ্ধাৰণৰ উদ্দেশ্যে এখন নতুন খচৰা অধিসূচনা (Draft Notification) জাৰি কৰাৰ বাবে চিন্তা-চৰ্চা কৰা হৈছে। এই সম্পর্কত পথ সুৰক্ষাৰ দিশত সচেতন নাগৰিকসকলৰ অংশগ্রহণেৰে এক বিশেষ পদক্ষেপেৰে খচৰা অধিসূচনাখন প্রস্তুত কৰিবলৈ মনস্থ কৰা হৈছে। ৰাষ্ট্ৰীয় ঘাইপথৰ বাহিৰে আন পথসমূহৰ ক্ষেত্ৰত সৰ্বোচ্চ গতিবেগৰ সূচকসহ অধিসূচনাৰ খচৰা নিম্ন উল্লেখিত ধৰণে প্ৰস্তুত কৰা হৈছে। পথৰ শ্ৰেণী------------------------------------- সৰ্বাধিক গতি (কিঃমিঃ/ঘণ্টা) পথ বিভাজন থকা ৪ লেনযুক্ত পথ-------------- ৮০ সমতল এলেকাৰ ২ লেনযুক্ত (৭ মিটাৰ বহল) পথৰ লগতে পকী দাঁতি সংলগ্ন পথ--------------------------------------------- ৭০ সমতল এলেকাৰ পকী দাঁতিবিহীন ২ লেনযুক্ত (৭ মিটাৰ বহল)পথ--- ৬০ সমতল এলেকাৰ পকী দাঁতি সংলগ্ন থকা বা নথকা ইণ্টাৰমেডিয়েট লেনযুক্ত (৫.৫ মিটাৰ বহল) পথ------------------------------ ৫০ সমতল এলেকাৰ এক লেনযুক্ত (৩.৭৫ মিটাৰ বহল) পথ--------- ৪০ গুৱাহাটী মহানগৰীৰ এলেকাৰ ভিতৰত ভৌতিক মধ্যমাৰ দ্বাৰা পৃথকীকৃত পথ- ৫০ গুৱাহাটী মহানগৰ আৰু আন পৌৰসভা/নগৰ এলেকাৰ অন্তর্গত আন পথ- ৪০ গাঁও, শিক্ষা প্রতিষ্ঠান আদিৰ লগতে আৰক্ষী কর্তৃপক্ষৰদ্বাৰা চিহ্নিত স্পর্শকাতৰ এলেকা আৰু ইয়াৰ সমীপৱর্তী পথ----------------------------- ৩০ অতি জনবহুল বজাৰ এলেকাৰ পথ-------------------------- ২০ পাহাৰীয়া এলেকাৰ ২ লেনযুক্ত (৭মিটাৰ বহল) পথ------------------- ৫০ পাহাৰীয়া এলেকাৰ ইণ্টাৰমিডিয়েট লেনযুক্ত (৫.৫ মিটাৰ বহল) পথ---- ৪০ পাহাৰীয়া এলেকাৰ এক লেনযুক্ত (৩.৭৫ মিটাৰ বহল) পথ------- ৩০ উপর্যুক্ত বিভিন্ন পথভেদে নির্ধাৰিত সর্বোচ্চ গতিৰ সম্পর্কত প্রাক-অধিসূচনা পর্যায়ৰ পৰামর্শমূলক প্রক্রিয়া হিচাপে পথ সুৰক্ষাৰ প্রতি সচেতন নাগৰিকসকলক পৰামৰ্শ/ মন্তব্য প্ৰেৰণৰ বাবে অনুৰোধ জনোৱা হৈছে। আপোনাৰ বহুমূলীয়া মতামত/পৰামৰ্শ তলত মন্তব্য আকাৰে আগবঢ়াব পাৰে। মন্তব্য আগবঢ়োৱাৰ অন্তিম তাৰিখ : ২৫ নৱেম্বৰ, ২০২১। পৰামর্শ/মতামত আগবঢ়োৱাসকলে নাম, ঠিকনা, কর্ম পদবী তথা যোগাযোগৰ নম্বৰ উল্লেখ কৰাটো বাঞ্ছনীয়। অন্যথা তেখেতসকলৰ মতামত/পৰামর্শ মূল্যায়নৰ ক্ষেত্রত বিবেচিত নহ’ব।

সকলো মন্তব্য
Reset
40 তথ্য পোৱা গ’ল
170

Ankur Saikia 2 বছৰ 4 হিচাপপূৰ্বে

Government must keep in mind that only speed is not a cause of accidents. Jay walking, using slower vehicles in highways, roadside markets,wrong side driving are also penelaised. Also 80 kmph is too less speed for National Highways
High end vehicles with better braking and control must be permitted more speed. Trucks and unsafe vehicles must be given lower speed limits. Also lane driving must be emphasized.

170

Utpal Kumar Nath 2 বছৰ 4 হিচাপপূৰ্বে

Maximum speed on highways should be as per National Norms. Instead of covering the mistakes of NHAI by reducing speed limits in Assam, the GoA must strictly take actions on the companies who are building very low quality roads & bagging the money amongst corrupt lobbies. New constructed 4-way lanes have become like offroading track in Sivsagar & Moran areas after hardly been 6-7 months on contruction. Request to GoA is to not try cover up for NHAI failure & corruption by harrassing civilians.

470

MuninBaruah 2 বছৰ 4 হিচাপপূৰ্বে

Maximum speed limit for highways should be 100-120 kmp otherwise this will take more time....even one can't drive over 50 kmp in some areas.....e.g. from nagano to dibrugarh because of heavy traffic.For guwahti maximum speed limit should be 60-80 kmp.

470

Koustabhjit Sarma 2 বছৰ 4 হিচাপপূৰ্বে

The Highways are a The speed limit for Highways Should be 100 kmph in areas where the Highway is will isolated and it may be reduced to 60 or 80 in highway traffic areas. Potholes on highways are a major concern and lead to lot of accidents. Road markings should be done properly to imporve road safety. Fixing low speed limit is a archaic approach to solving road safety issues. I hope the authority rectifies the speed limit into more reasonable limits. Always, please use BI test for Highways.

540

ABHIJIT BARMAN 2 বছৰ 4 হিচাপপূৰ্বে

Public awareness is more important than the speed limit, specially the people living near highway or roads. One 20 km/hr car may also killed any human similarly as a 80 km/hr car. So 1st build road awareness.

Wrong side driving car/tempo should be published heavily. Where service roads are available, all tempo/ e rickshaw to use the service road only not the highway.