You don't have javascript enabled. Please Enabled javascript for better performance.

Let us combat the traffic of Guwahati, a gateway to North-East India

Start Date: 13-07-2018
End Date: 31-07-2021

উত্তৰ-পূৱৰ দুৱাৰমুখ স্বৰূপ গুৱাহাটী মহানগৰ। উত্তৰ-পূৱৰ এক প্ৰধান ...

বিতং তথ্য চাওক বিতং তথ্য গোপন কৰক

উত্তৰ-পূৱৰ দুৱাৰমুখ স্বৰূপ গুৱাহাটী মহানগৰ। উত্তৰ-পূৱৰ এক প্ৰধান বাণিজ্যিক আৰু শৈক্ষিক কেন্দ্ৰ হোৱাৰ উপৰিও সাংস্কৃতিক,ৰাজনৈতিক আৰু প্ৰশাসনিক কাম-কাজৰো এক অন্যতম কেন্দ্ৰ হৈছে গুৱাহাটী। সাম্প্ৰতিক সময়ত এই ৰাজধানী চহৰখন বিভিন্ন ক্ষেত্ৰত দোপত-দোপে উন্নয়নৰ দিশে ধাৱমান হ’বলৈ লৈছে। কিন্তু এনে উন্নয়ন তথা বিকাশৰ বিপৰীতে বৰ্ধিত জনসংখ্যা আৰু ইয়াৰ লগে লগে অভাৱনীয় হাৰত বৃদ্ধি পাবলৈ লোৱা যান-বাহনৰ সংখ্যা চহৰখনৰ বাবে বৃ্হৎ প্ৰত্যাহ্বান স্বৰূপ হৈ পৰিছে। দৈনিক সৃষ্টি হোৱা যান-জঁটৰ ফলত বিভিন্ন সমস্যাৰ উদ্ভৱ হোৱাৰ লগতে দূৰ্ঘটনাৰ সংখ্যাও বৃদ্ধি পাবলৈ লৈছে।

ভয়াৱহ যান-জঁটৰ সমস্যাটোৰ প্ৰতি লক্ষ্য ৰাখি ইয়াৰ পৰা পৰিত্ৰাণ পোৱাৰ হেতু জনতাৰ চৰকাৰ MyGov Assam য়ে বিচাৰিছে আপোনাৰ বহুমূলীয়া দিহা-পৰামৰ্শ।

সকলো মন্তব্য
Reset
1 তথ্য পোৱা গ’ল
850

NABA KRISHNA DAS 4 বছৰ 7 হিচাপপূৰ্বে

Guwahati traffic is day by day going detorious. Let's look at some aspects to counter this issue. Here in Guwahati we have seen city buses maximum run by private players. First we should make the city buses compulsory that they shouldn't stop in between middle of the road to get passenger on board. common public should wait at the allocated bus stop only without fail. This kind of mandatory habit we should inculcate within ourselves.lane discipline should be followed and minimum gap.